Fårskalle?!



Jag försöker att inte
vara en fårskalle och
verkligen känna efter.
 
Igår kom mina Hoka
skor och jag gick inne
med dem i en dryg 
timme för att känna...

Bra i storlek, men lite
"smala" kring hälen.
 
Vet inte om jag gillar 
det eller om det kommer
att ge skavsår. Ska testa
inne idag med och se
om det blir behålla
eller returnera på dem.
 
Klart är att de inte var
samma match som mina
New Balance jag köpte
ifjol. Men jag behöver 
dämpningen...
 
Ja, detta är väl dagens
I-landsproblem.
 
Satt med en artikel rätt sent
i går kväll, men till sist kunde
jag trycka submitt så idag
har jag timmar till godo.
 
Planen är att jag 
ska njuta av kaffe och
sedan passa på att 
knata med Eroz utmed
skoterspåret.
 
Gäller att passa på
då det varit nattkallt,
och solen skiner!
 
 



Popprinsessan säger

Vad härligt att ligga bra till med jobbet och kunna passa på att ta en runda ute i solsken! Här nere i Skåne varierar vädret ordentligt de här dagarna - riktigt aprilväder med sol och snö (som visserligen inte lägger sig) om vartannat.
Ha en bra dag!

2021-04-08 @ 09:54:45
URL: http://www.popprinsessan.se
znogge säger

Om inte skorna känns helt rätt från början så finns det en risk för att de inte kommer att bli bra. Skor som känns för smala leder ofta till skoskav tyvärr. Du får testa dem lite till helt enkelt.

Kram

2021-04-08 @ 10:13:36
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda/Candygirl säger

Smal i hälen... huga... då blir mina hälsenor inflammerade. Låter som en säker retur för min del.



2021-04-09 @ 12:56:05
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: