Fredag

 

Äntligen fredag!
 
Och en fredag med en
bra start, det vill säga
friskvård.
 



Rundan runt sjön 
är som vackrast på
hösten om ni frågar mig!
 
 
 
 
 
Här är vyn nedifrån,
ni har ibland fått se den
från andra sidan det vill
säga från slalombacken.
 
 
 
 
 
På måndag öppnar
äntligen simhallen, jag
är som ett barn och 
väskan är redan packad!
 
 
 
 
 
Och vilket svamp år
der verkar vara i år.
 
Folk plockar mängder
med kantareller, så jag lurar
på att ge mig ut och plocka 
taggsvamp i helgen.
 
 
 
 
 
Verkar ska bli lite varmare
och fint till helgen, så kanske
blir det även en tur med
kajaken...
 
 
 

Trevlig fredag och helg!
 
 
 



Znogge säger

Vilken härlig start på dagen och så bra att simhallen öppnar igen.

Kram och god fredag!

2021-08-27 @ 10:04:21
URL: http://znogge.wordpress.com
Popprinsessan säger

Happy friday - såå skönt! Ska faktiskt på bio ikväll, det var ju ett par år sedan nu :-D
Underbart med svamp, har tyvärr inte de där svampögonen så jag har inte ramlat över några. Inte ännu iaf :-)
Trevlig helg!

2021-08-27 @ 10:16:58
URL: http://www.popprinsessan.se
christin säger

Trevlig helg du med!! Och jag kan känns hur bra du mår med tanken på simhallens öppning igen....men ta det piano så går det hur bra som helst!!

Kram!!

Svar: Jaaaa om du bara visste vad jag njuter, har simmat både igår och i förrgår, så jag funderar på att hoppa ikväll, men det suger i simtarmen måste jag erkänna ;-D KRAM
Therese Bjärstig

2021-08-27 @ 18:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: