Intervaller



Idag är jag avundsfrisk
på kollegor som sprungit
halvmara på under 2 timmar.
 
Själv fick jag nöja mig 
med intervaller och 
dryga halvmilen då
kroppen inte är med.
 
Men jag ÄR tacksam 
för det jag kan och att
jag även kunde klippa
gräset på lunchen.
 
Att funka i vardagen
är prio, och det är bara
att gilla läget och göra
det bästa av det :-)
 
 



Linda/Candygirl säger

Jag klippte ju milen på under 50 minuter för många år sen. Nu skulle det nog ta just över 60 om jag pinnar på ordentligt. Antar att ålder (och lite extravikt!! :O ) gör sitt. Men jag försöker strunta i det. Springer för att jag vill. För att jag kan. För att jag mår bra av det. Och om milen tar 10 (eller 13) minuter längre idag än förr - jag då får jag ju röra på mig i fler minuter. :-)

Svar: Klokt resonerat <3 Så ska jag med tänka!
Therese Bjärstig

2021-06-24 @ 12:30:06
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: