Helgen



Så var snart även
denna helgen
till ända.
 
Igår tog jag årets
första odubbade 
jogg på asfalt.
 
Då kändes det 
toppen...
 
Men trots makligt tempo 
tog både benhinnor
och rygg stryk :-(
 
Så idag har inte 
många knop blivit
gjorda...
 
Börjat handla och
preppa bassaker 
som ska till stugan 
inför påsk.
 
Sedan kaffe runt
elden med grannar och
födelsedagsfirande av
två grannbarn.

Nu funderar jag på
om det ska bli ett 
sedvanligt söndagsbubbel
medan delar av familjen 
spelar bingo.
 
 



Znogge säger

Grattis till den första odubbade joggen men tråkigt att kroppen sade ifrån.

Kram

2021-03-29 @ 11:00:28
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Du ser då ut som att du har små fötter....kan det vara d e t som gör att du får ont....8-)).

Själv har jag stora fötter....nää jag trodde inte det heller...

Hoppas att det går fort över i rygg och ben så att det är lättare att njuta av fint väder och god mat.

Kram!

Svar: Japp, jag har små fyrkantiga saker till fötter, måste nog varit anka i tidigare liv... Dessutom breda, så svårt att hitta bra skor - klickade hem ett par nya i går kväll som jag hoppas ska vara dämpade och sköna. Ha en fin start på veckan! KRAM
Therese Bjärstig

2021-03-29 @ 11:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: