Tacksam torsdag



Denna torsdag är jag
tacksam för att:
 
❤️ Det gick bra när Bogge 
cyklade omkull, blåmärken,
sår och skrapsår. Men inget
brutet och tänder hela.
Cykelhjälm är guld!
 
❤️ Fick smörgåstårta till
middag - mums!
 
❤️ Luran har storstädat 
uterummet så man kan 
sitta där och njuta igen.
 
❤️ Imorgon är det sista mötet
med Jordbruksverket, en
fem år lång löpande lärande
utvärdering är därmed i
princip klar och jag
kan ✔️ den.
 
 



åsa säger

Förstår inte riktigt Din anställning... är Du visstids - projektanställd eller hur funkar det?

Himla tur Bogge hade. Cykelhjälm är bra.

kram

2021-05-20 @ 22:05:38
znogge säger

Vilken tur att Bogge inte skadade sig. Cykelhjälm borde vara obligatoriskt för alla tycker jag. Tyvärr är det inte så att vuxna skadar sig mindre vid fall.

Kram och god fredag!

Svar: Ja jag håller med, själv har jag vurpat rejält och hade hjälm och det räddade mig så jag har alltid hjälm efter det (en ny då den tidigare sprack!)
Therese Bjärstig

2021-05-21 @ 08:43:48
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: