Vinterkallt

Loppad lykta - ett annat av veckans fynd!
 
 
Vinter ute, minus 15 när
jag vaknade, men nu så har
solen tittat fram så det
verkar bli en underbart
fin vinterdag.
 
Själv har jag packat
väskan och ska simma 
lite, och så har jag lagt
champagne på kylning
till middagen.
 
Vi ska testa flaskan 
jag fick då jag fyllde år,
 som legat på havsbotten.
 
Passar bra för att fira
att jag idag rimligen 
kapar 80 000m totalt
i bassängen 🤣
 
Dessutom är det ju
farsdag i morgon!
 
 



znogge säger

Oj, så kallt ni har det redan. Här ligger vi på 10 plusgrader ungefär vilket är en typisk skånsk höst. Det låter som en spännande champagne minst sagt! Det passar verkligen bra att öppna den när du når ditt uppsatta simmål.

Kram och god lördagskväll!

2021-11-13 @ 16:47:03
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: