Blossa 2021

 

Har nu hunnit testa 
årets Blossa med klar
appelsinsmak och
viss beska.
 
Varm upplevde jag 
den rätt "tunn", och kall
kan den nog bli en god fördrink
med massor av is och lite
apelsinskal och bubbel.
 
Ljum var den nog bäst,
men inte wow. Så årets
betyg blir en svag 4 av 5.
 


 
 
Helgen har i vanlig 
ordning rasslat iväg
på tok för snabbt.
 
Nu väntar en måndag
med styrelsemöte och
på tisdag programråd 
för Västerbottens 
regionala skogsprogram.
 
Men först ska jag 
packa väskan och
åka och simma ett
par längder!
 
 



znogge säger

Tack för recensionen. Då vet jag vad man har att vänta. Glögg är ingen favorit för min del men visst hör det julen till.

Kram och god måndag!

2021-10-18 @ 11:13:19
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa säger

Glögg är gott varmt jag tycker oftast kall glögg är för söt.
Än har jag icke ens tänkt dricka glögg, det brukar först ske vid advent 🕯
Jag hoppas Du har en fin måndag 🤗
Kram

2021-10-18 @ 13:40:06
åsa säger

Glögg är gott varmt jag tycker oftast kall glögg är för söt.
Än har jag icke ens tänkt dricka glögg, det brukar först ske vid advent 🕯
Jag hoppas Du har en fin måndag 🤗
Kram

2021-10-18 @ 13:40:08
Popprinsessan säger

Jag är inte så glad för glögg faktiskt, men denna är jag faktiskt lite sugen på att prova. Men jag väntar nog liiiite till. Men visst är det lockande med saffransbullar, varm brie tårta och pepparkakor... yummie! :-)

2021-10-18 @ 16:32:31
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: