En bättre fredag

 

Kycklingen i lergryta
blev verkligen toppen!
 
Så pass god att jag
aldrig hann ta några
bilder då den låg på
tallriken...
 
Så lergrytan får
tumme upp!
 

 

Något annat som får 
tumme upp är dessa 
pepparkakskulor.
 
Perfekt till en kopp
kaffe eller som i går 
kväll till ett glas rött.
 
Jag firade nämligen
"accept" på ännu en 
artikel, nu som första
författare.
 
Skönt att inom loppet
av en vecka fått två
artiklar accepterade.
 
Väntar nu bara på 
att få besked att en
utvärderingsrapport
också ska vara klar för
publicering...
 
Annars så väntar en
mycket trevlig fredag
som ska avrundas på
Resturang Tage i Piteå.
 
Så jag passar på att
önska en fin fredag
och trevlig helg!
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Grattis till artiklarna!
Pepparkakskulor, nytt för mig, men verkar gott.
Hoppas du får en fin weekend!

2021-10-09 @ 11:21:45
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
åsa säger

Grattis till godkända artiklar och kul att lergryta maten blev så god 😋
Vad är Du ute på gör äventyr?
Kram å ha en skön söndag

2021-10-10 @ 16:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: