Fredagsbukett i förtid

 
 
 Den här veckan blev det 
en fredagsbukett i lite förtid.
 
Detta då den tidigare stått
sig i drygt två veckor, men 
nu gjort sitt.
 
Passade på att slinka in
och köpa lite snittblommor
i samband med att jag 
och barnen klippte oss
i går. Konstaterade att
det var ett år sedan sist
jag klippte mig så det 
var verkligen behövligt!
 
 
 
 
Något annat som var behövligt 
var att impregnera skor
och kläder då det är 
verkligen slaskigt ute.
 
Först snö, sedan regn och
nu snö igen... Ser ut som 
ett julkort ute!
 
Behövs även en översyn
av reflexer så att man 
syns ordentligt då man
är ute.
 
 
 
 
Här har möten likte ett
pärlband avlöst varandra
idag, och det forstätter i
eftermiddag med fler 
möten och däremellan
måste jag försöka hinna
preppa morgondagens
möten och kommande
undervisning...
 
Frågan är när man ska
hinna skriva på någon
artikel?!
 
Skönt att det snart
är helg!
 
 
 



Znogge säger

Visst kändes det bra att bli klippt efter så pass lång tid.
På senare tid har jag varit dålig på att köpa snittblommor så jag får kanske ta nya tag med det. Det ger onekligen en trevlig känsla med en bukett.
Då är det vinter hos er nu.

Ha en fin torsdag!

2021-10-21 @ 12:42:47
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Såg refkexspraj på apoteket å tänkte 🤔 sen gick det över 😜 det var ju lite körigt ned min mors beställning 😅
Jag är kluven när det gäller snön 😒 jag är så jäkla rädd att halka, efter det jag halkade förra året i slutet av oktober och lyckades få en fraktur på käkbenet är jag rädd för att ramla.
Fin ljuslykta Luran gjort.
Elin hade tänkt åka till Matilda i helgen men då Elin vaccinerade sig igår fick hon inte för mig, jag tänkte visserligen på Dig som backup om något hände men det kändes bättre att Elin blev kvar hemma.
Ha en fin helg ❤️
Kram

2021-10-23 @ 13:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: