Ännu en vecka

Ja, en ännu en vecka har
passerar och ambitionen att
blogga har funnits där.
 
Men förutom reklam som stör
mig så går det inte att ladda 
upp bilder. Och en blogg utan
bilder är skittråkig om ni
frågar mig...
 
Men simhallen öppnade 
iaf i veckan och jag har
simmat mån, tis, fre och lör.
 
Hoppas ryggen ska bli lite
bättre nu! 

Och en dag i Umeå blev
det även denna vecka, omän
att den grumlades något av en
tråkig upptäckt.
 
På hemmaplan har jag gjort 
höst, så mysigt med höstgardiner
och murriga färger på kuddar
och massor av ljuslyktor.
 
Igår var vi i skogen och plockade
svamp, så till middag blev det 
trattis- och baconpizza med
västerbottensost och färsk timjan 👌🏻

Idag helgar jag vilodagen
genom att renbädda och 
läsa en bok. Så mysigt.
 
 
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Vad jobbigt med teknikstrul! Hoppas du får det ordnat. Som du säjer, inte samma utan bilder.
Låter gott mer din svamppizza.
Skön söndag!

2022-08-28 @ 14:51:11
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Znogge säger

Så irriterande att bloggen inte fungerar som den ska. Att kunna ladda upp bilder tycker jag är en nödvändighet. Hoppas det ordnar till sig.

Kram

2022-08-28 @ 17:46:08
URL: http://znogge.wordpress.com
Mammsen säger

Ajdå! O jag som inte har bilder i min. Är irriterad eftersom Wordpress har begränsat utrymme för bilder och jag vill inte betala för mer utrymme.

2022-08-29 @ 15:15:37
URL: http://Mammsen.Wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: