Värna

 

Det ekar rätt tyst här då det
är fullt upp med examinationer
och dessutom onsdag och 
torsdag på plats i Umeå för
möte och uppgradering av
teknik.
 
Passande nog hade gastronomi
peogrammet premiär på sin
pop up resturang Värna igår.
 
Så jag + fem kollegor i miljögruppen
passade på att avnjuta deras meny.
 
Väldigt gott och prisvärt!
 


 
Idag mer möten och skifte av
dator innan jag får köra hemmåt.
 
Gissar att dagen på olika
sätt kommer att beröra det
som nu sker i Ukraina.
 
Själv ska jag följa nyheterna
innan dusch och frukost och 
sedan en rask promenad till 
universitetet.
 
 
 



znogge säger

Så trevligt med ett restaurangbesök med kollegorna. Fullt upp hos dig förstår jag!

Kram

2022-02-24 @ 15:41:58
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: