Hysteriskt



Vilken hysterisk vecka...
 
Men allt verkar ordna sig,
falskt larm på Holger som
är helt kry och får gå skola 
i morgon igen och själv
har jag kämpat mig
i fas med tentarättningen.
 
Phu... Så skönt!
 
I morgon väntar nämligen
seminarier 8-17 och på
fredag möten och jobb med
en steg 2 ansökan.
 
Men bara nästa 
vecka är i hamn är liksom
kulmen nådd och det blir
successivt mer hanterbart
på samtliga fronter 
arbetsmässigt.
 
Så jag har ingen tid för
bloggeriet som ni märker,
sorry för att jag är så
onsynlig hos er.
 
Får ta ett bloggmaraton
lite senare och läsa ikapp!
 
Nu prepp inför morgondagens
övning/rollspel och en 
snabb genomgång av 
litteraturen varvat med att
jag preppar dagens middag!
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Vilket skönt besked.
Förstår att du har fullt upp.
Lycka till med seminariet idag!.

2022-01-27 @ 13:36:51
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
znogge säger

Skönt att testet var negativt men minst ett av tre visar ju tyvärr fel... Mycket nu förstår jag men skönt att veta att det lugnar ner sig framöver.

Kram

2022-01-27 @ 15:09:11
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Så skönt det bara var en vanlig förkylning 👍 det ör märkligt typ alla är vaccinerade och smittspridningen ökar kolossalt överallt. Förra veckan 3 kända sjukdomsfall och denna vecka typ 11 om jag förstod rätt.
Att Du har mycket att göra ör ju egentligen bra 😅
Ha en fin helg 🤗

2022-01-28 @ 18:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: