Rutin på orutin



Börjar vara mer regel 
än undantag att det dröjer
med inlägg här i bloggen.
 
Jag har tappat min dagliga
rutin helt enkelt...
 
Det jag verkligen försöker
hålla i är simningen och numer
gör det sig nästan av sig självt
då ryggen blir så mycket 
bättre av det.
 
I morse var jag helt själv
när jag betade av mina
1500m - lyx!
 
Annars har vi hunnit med
AW i fredags på Kåtan och
på lördag blev det spontan
bubbel med vänner in på
småtimmarna.
 
Luran har varit borta hos en
vän på övernattning, men
de kom hit på söndag så 
då fikade vi på ortens
mysiga fik och tog en 
promenad. 

Mormor och morfar kikade
även förbi med lite bullar 
på söndagen, så det har 
verkligen varit en god
och trevlig helg!
 
Nu väntar en vecka med
seminarier, möten och arbete
med en ansökan, men äntligen
börjar man ana terminsslutet.
 
En dryg månad kvar då
barnen får sommarlov den 
17 juni. Så nedräkningen 
har börjat...
 
 
 
 



Linda säger

ja fem veckor kvar. Sen har jag ingen "liten" gymnasiestudent längre. Galet.... det går så fort.

Fast det känns inte som 5 veckor. Vi har ännu kvar snö och någon värmer har vi inte fått. Fast hellre att den kommer i juni än redan nu. Då har jag mina fingervantar och tjocka jacka på med glädej nån vecka till.. bara sommaren blir toppen

2022-05-09 @ 12:08:25
URL: http://www.candygirl.nu
Znogge säger

Det lät som en bra helg. Ja nu närmar sig sommaren men här får barnen inte så tidigt lov som hos er.

Kram

Svar: Jag som skrev fel, 17 juni är det sommarlov här… så lite drygt månaden, men ändå sommar i sikte!
Therese Bjärstig

2022-05-09 @ 18:20:40
URL: http://znogge.wordpress.com
Popprinsessan säger

Här har också nedräkningen till sommarlovet börjat! Iaf för den stora loppan som slutar nian och bara längtar till sin nya gymnasieskola. Härligt ändå!

2022-05-10 @ 09:48:18
URL: http://www.popprinsessan.se
åsa säger

Ni verkar haft en skön helg 👍 jag såg Dig i tidningen 🤩 om vindkraftverk. Ha det så bra, kram

2022-05-11 @ 14:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: