Nyper mig i armen



Vilken höst! Vilken utdelning!
 
Efter så många reject så går
det bra nu. Måste nypa mig
i armen, är det sant?

För idag beviljades en ansöjan
jag ingår som medsökande
i med 9,9 miljoner!
 
Totalt tre helt nya projekt som
jag kommer att arbeta med
de kommande 3-4 åren.
 
Ett projekt om energi i nordliga 
energipereferier, ett om samverkan
kring laxförvaltning, och nu det sista
om skogsägare, mångbruk och
alternativa skötselmetoder. 

En riktig "gott och blandat"
kompott av forskning som täcker
92% av min tjänst, problemet 
ligger i att jag även har annat som
ska göras och troligen inte kommer
att kunna forska i så stor 
utsträckning... 
 
Men det löser sig.
 
Medan nyper jag mig i
armen igen och tar fram 
champagnen!
 
 
 



Matilda säger

Wow! Grattis! Och vilka spännande projekt. Lycka till :)

2022-11-23 @ 21:08:08
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Popprinsessan säger

Stort grattis till dig! Vad roligt när det går åt rätt håll och du vet vad du ska göra de närmsta åren :-)

2022-11-24 @ 13:05:31
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: