Påskgrupp

 

Precis som man gör 
julgrupper kan det vara 
trevligt med en vår- eller
påskgrupp tycker jag.
 
Igår shoppade jag loss 
på Blomsterlandet så jag
kunde pyssla ihop denna
grupp i morse.
 

 

Luran har varit hemma två veckor 
från skolan med hög feber och
halsont. I fredag fick vi åka
till NUS i Umeå för att åtgärda
infektionen, och blev kvar på
patienthotellet till sent på
lördag innan vi fick ok
att åka hem.
 
Luran är redan piggare, men
själv har jag ont i bröstet och
halsen och måste nog kolla upp
det då jag inte kunnat träna
i år. Förkylningar och halsont
konstant sedan januari.
Nått är onekligen galet.
 
Isande kallt i morse, men nu 
strålar solen så jag tror det får bli
en dag i solväggen. Finns inte 
ork till mer efter denna vecka
som blev lite upp och ner på
lite olika sätt.
 
 



åsa säger

Men HUVVA stackars Luran, vad var fel då… halsmandlarna eller? Nu hoppas jag Du snart slipper förkylning och halsont.
Krya på kram

2023-03-27 @ 15:43:59
Lena i Wales och lite överallt säger

Så fin påskgrupp.
Många, inkluderat mig själv, har haft liknande influensa. Hänger tyvärr i länge.
Hoppas allt går väl för Luran.

2023-03-29 @ 11:42:08
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Popprinsessan säger

Usch vad tråkigt att vi varit (och är) så mycket sjuka! Det känns som en extra tuff vinter, säkert efter att vi varit så restriktiva under några år med Covid. Hoppas att alla piggnar till och att ni får en mysig påsk!

2023-03-30 @ 11:35:48
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: