seLes summer sale!



Stort shabby chic hjärta med texten
skyddsänglar och bild av två vintage änglar
80 kr + ev frakt


SÅLD




40 kr + ev frakt

SÅLD




100 kr + ev frakt

SÅLD




80 kr + ev frakt




50 kr + ev frakt

Brädorna ovan är sådana som jag haft själv, men som jag nu säljer
billigt för att ge plats åt nya brädor. Ombyte förnöjer ;-)


Jag har även kvar dessa brädor pga oseriösa köpare
som nu reas ut då jag ej hört av beställarna:


1. Bräda med gammal tränypa och texten Lycka 70 kr + ev frakt

2. Bräda med texten Mormors älsklingar 40 kr + ev frakt

3. Bräda med texten Merry Christmas 20 kr + ev frakt

4. Bräda med texten Carpe Diem och keramikhjärta
(dock syns limmet en aning, därav starkt reducerat pris)
60 kr + ev frakt

5. En liten större trä tag med snöre med
texten Tack, perfekt på en flaska vin exempelvis.
20 kr + ev frakt

6. En vit ram med texten V som i vänskap 60 kr + ev frakt


Först till kvarn!

[email protected]


(Jag markerar objekten som sålda så fort de blir tingade)




Nina med Tjorven i magen säger

Tack själv :) Det gör jag gärna om. Perfekt tempo för mig. Fick bara ont en gång! Och än så länge är jag på bena ;) Nu fikar ju inte du men vi kan ju träffas å surra lite mer när du har tid! Hela denna vecka är vi göralös! Nu har Sam sovit klart. Så nu funderar vi på va tusan man ska hitta på! Kramar!

2010-07-06 @ 14:02:33
URL: http://ninuz.blogg.se/
Anonym säger

hej hade du möjlighet att göra min bröllopsbräda!? kan väl säga tillom du har tid och lust så mejlar jag namn och datum... Kram

2010-07-06 @ 20:07:03
Jenny säger

Brädorna är superfina. När vårt uterum på altanen är klart kommer jag definitivt att hojta efter en passande bräda =)) Tycker du inte det är svårt att sätta pris på dom??? Jag tycker det är skitsvårt med korten...

2010-07-06 @ 22:23:31
URL: http://frusahlen.blogg.se/
Therese - Sockenvägens Söta säger

Jag fixar bröllopsbrädan, bara att maila uppgifter :-)

2010-07-07 @ 08:02:45
URL: http://lurans.blogg.se/
Ensamma mamman säger

Gud va synd att de står mormors älsklingAR på brädan. Min mamma har ju bara ett barnbarn. Annars hade jag köpt den till henne direkt. Hon skulle blivit överlycklig. Kram

2010-07-07 @ 14:10:33
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: