3 i 1!

Ja idag när vi varit ute på äventyr har Luran fått en 3 i 1 docka! Ena sidan är rödluvan, och vänder man dockan upp och ner är ena sidan mormor och baksidan är vargen - helfestlig! Tack för det tant M och farbror U!

Var hungrig som bara den efter turen till fjället, så det blev en tacos och champinjon pizza (kan tyckas som en märklig kombination, men blev toppen god!) då jag behövde få något i magen fort  - annars riskerade jag bli allt för sur och gnällig. Jag har nog ersatt godisen med mat och mellanmål är jag rädd...

Jag ska iväg och hämta lite blommor nu som jag beställt, jag tänkte ha dem i köket frammåt hösten (de är alltså fejk, om de hade varit levande hade de hunnit dö inann dess...). Kanske blir det några krukor med, får se!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: