Älgtroféer

Så här just innan älgjakten så tänker man och drömmer man älg - både på längden och på tvären. Dessutom har jag en förkärlek för galna älgprylar - så jag tänkte visa två av mina favoriter!


Foto: Privat

Den här älgfällen har hängt med i ett par år... tror den är köpt på jysk för en billig penning. Först var det hundens favorit och nu älskar Luran att köra dit och försöka fånga den i hornen.


Foto:Privat

Den här älgtroféen fick mannen av mig på ren jäkulskap för något år sedan när jag lyckats fälla älg men inte han. Vi skämtar rått men hjärtligt med varandra om just jakten... Men som alltid har jag fält några fler oxar än han, och dessutom är mina liiiiiite större än hans ;-)



bantarbritta säger

Älgtrofén är ju för söt!

Vad har du skrivit upp för belöningar till dig själv? Jag har jättesvårt att komma på något att belöna mig med...

2008-08-24 @ 10:03:56
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: