Belöningar

Jag har ett hiskeligt godissug i kväll - jag som trodde att jag var "avgiftad", men icke! Jag hallicunerar om chokladkakor, röda ferraribilar, skumsvampar och lakrits. Något drastiskt måste till! Hot fungerar inte på mig, så jag tror enda lösningen är att "belöna" mig själv med saker jag vill ha. Jag ska därför lista 5 saker jag vill ha, men som egentliggen är lite onödiga, men som jag ska ge mig själv lov att köpa förutsatt att jag håller mig ifrån godis, kakor, tårta och glass :-)

♥ v. 35 Svart och röd klänning (blir perfekt på 50 års kalaset!)
♥ v. 38 Fågelarmband, Juicy Coctail från TIMI Collection
♥ v. 41 Något ur Avanna kollektionen, förhoppningsvis hinner hon trycka nytt...
♥ v. 43 Svea mössa både till mig och Luran
♥ v. 46 Röd vinterkappa - bara jag hittar någon!

Ahh... har inte tänkt på godis en enda gång den sista halvtimmen, fick fullt upp med att fundera på vad jag  ville ha :-) Så indirekt har jag redan uppnått mitt syfte. Kanske inte behöver inhandla alla dessa saker... eller, en kläning MÅSTE jag köpa ;-) Sedan borde jag kanske hålla i plånboken så jag har råd att shoppa i London.



Faster A säger

Jag är impad på dig som lyckas att hålla dig borta från all onyttiheter=) skjäv har jag nyss ätit polly och plopp Kan inte ståå emot "suck"

2008-08-23 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: