Ett gott skratt...

... skall ju förlänga livet, så därför bjuder jag på en bild av resultatet av mitt pysslande.

Foto: Privat


Nu kan jag konstatera att knappnålar fyller en funktion och att man kanske ska stryka tyget innan man börjar, och att man kanske skulle ha gjort en mall och att man... Aja, ni fattar! :-) Men dom luktar iaf hiskeligt gott! Det vita är fyllt med lavendel och ska få ligga i linneskåpet och det röda är fyllt med cranberry doft "grus" och kan få ligga i någon garderob eller städskåp och sprida väldoft.

Har ni gjort något misslyckat pyssel någon gång?




Evve säger

Ett litet tips - få gratis presentkort på Kicks genom att enkelt och kostnadsfritt bli medlem på: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=62380

och börja samla poäng. Just nu kan du dessutom vinna en fin mobil!

2008-08-18 @ 14:32:16
Eva säger

Gud vad du är pysslig:) vart så himla inspirerad av din matkällare så jag ska ta tag i våran också. Just nu är den full med pantburkar och grejer, och sånt ska inte få ta upp en hel matkällre som är funktionell!

2008-08-18 @ 16:19:28
Faster S säger

Ha ha, de är lite svårt att misslyckas med att nåla upp förlånga gardiner med hårnålar =P

2008-08-18 @ 16:33:22
Faster A säger

jo några gardiner och byxsor har blivit sne och ena benet för kort osv=)

2008-08-18 @ 17:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: