Experter...

... verkar det finnas många av -speciellt vad det gäller barnuppfostran. Jag tar gärna emot tips och råd, ja jag välkomnar alla sådana som ges i välmening men när det skrivs mig på näsan vad som är bäst för MITT barn då blir jag heligt förbannad! Tur jag har skinn på näsan, jag skrämde nog vettet ur personen i fråga som kom och talade om för mig hur jag skulle göra med min Lura. Men några fler "barnupfostringsråd" torde jag inte får från den personen i alla fall...



Anonym säger

Go girl! Helt rätt!!! Mammor vet vad som är bäst för SITT barn.

2008-08-08 @ 21:40:26
Ninuz säger

Ja de är då tur att du har skinn på näsan. Det är konstigt va en del tycker att dom har rätt att lägga sig i. Goda råd tar man ju gärna emot. Ha en underbar helg med familjen din :)

2008-08-08 @ 22:10:25
Veronica säger

Du e en rolig filur du!!! Så himla kul å läsa om era upptåg =) Å sånna som ska lära en att uppfostra barn finns det MÅNGA av...

2008-08-08 @ 22:10:37
Stina i London säger

Hejsan,



Du har helt ratt, sa lange det ar inom lagarnas granser sa ska man inte lagga sig i.



Alla har nog olika ideer om hur man ska uppfostra sina ungar, men det innebar inte att man bor lagga sig i och trampa nagon pa tarna. Hur du uppfostrar ditt/ dina barn ar helt upp till dig och det borde andra respektera.



Ha en jattetrevlig helg och hoppas Londonvistelsen blir trevlig.



Kram

Stina

2008-08-08 @ 23:42:50
URL: http://www.stinailondon.com
Faster A säger

Jo dom som kan barn uppfostran finns det gott om!! Men det är ju som sagt tur att du kan ge svar på tal!! =) =)

2008-08-09 @ 09:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: