Från sommar till höst!

Jag kände att det var dax att göra höst i köket, för snart börjar ju jakten och då hinns inte särskilt mycket... På sommaren gillar jag att ha det ljust, men när hösten kommer vill jag gärna ha det murrigare och en massa, jag menar massa stearin/värmeljus överallt! Ett snabbt sätt att förändra är att byta textiler, lampskärmar och krukväxter - vips så har vi höst i köket :-)

Köket före:


Foto: Privat

Köket efter:


Foto: Privat


Foto: Privat

Det är kul att duka/pynta efter säsong, jag tyckte bockhornet passade bra nu. Dessutom har jag gjort mig en kakpåse istället för kakstrut! :-)


Foto: Privat

Passade även på att hänga upp denna handgjorda skyddsängel som jag och mannen fick i bröllopsgåva i köksfönstret - för vem vet, kanske gör den att mina kokkonster blir bättre ;-)



Faster A säger

Det blev jätte fint i köket=) det ser mysigt ur!!!

2008-08-21 @ 18:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: