Full fart!

Ja, efter att ha fått i mig lite frukost blev det full fart! Vovven fick busa av sig med grann vovven, det ser rätt festligt ut när en norrbottensspets och en rottweiler busar, speciellt när det är spetsen som dominerar rottisen :-). Sedan blev det en promenix med vagnen tillsammans med världens bästa granne med barn. Kikade upp hos den lokale optikern och beställde tid för syntest, så på måndag ska här beställas nya glasögon! Tror redan nu att jag vet vilka bågar jag vill ha, men en ny laddning med höstens nyheter skulle komma in under dagen, så därför avvaktar jag till nästa vecka. Man vet ju aldrig, det kan ju komma in några ännu snyggare... Jag måste beställa linser också till älgjakten, för det skulle vara typiskt om glasögonen immade igen när stor oxen kommer smygande!


Luran ÄLSKAR sin gåstol!


Men hon gillar vovven nästan lika mycket!


Vovven älskar iaf Luran mest i världen - PUSS!




Bea säger

hihi..så sött! =) Så roligt att läsa din blogg och se dina söta bilder! Men jag måste ju få komma förbi någon dag!! När är du "ledig" för ett snabb- besök? ;)

2008-08-08 @ 13:44:52
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Astrid säger

Tack för ditt besök . Vilken liten gosa du har.

Jag vet knappt hur man gör med bloggen än men det ger sig väl.

Så härligt med barn och hundar vad kan man önska mer

2008-08-08 @ 14:09:49
URL: http://http://astridsfoton.blogg.se/
Faster S säger

Bror kan då verkligen inte neka till de där charmtrollet. Spec på översta bilden va hon otroligt lik honom.

2008-08-08 @ 17:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: