Hon har spytt på mig...

... och inte bara på mig, utan vår soffa fick sig en ordentlig dusch den med :-( Tur att det är bra färg och tyg på soffan (den är brunmelerad), så förhoppningsvis syns det ingen fläck... Men huvudsaken är ju att Luran mår bra! Vi har haft turen att ha besök mest hela dagen, först tittade N förbi för lite boklån och sedan damp A in med sin stora goa mage och med presenter! Ett finfint halsband från SNÖ, en duschkräm som doftade fruktigt och gott samt en duschsvamp liknande en älg från Plutoprudokter. Men som om inte det räckte, jag fick även en blomma och ett fotokollage sedan vår barndom hade A pysslat ihop. Så omtänksamt och gulligt!  :-) Dessutom kom linserna jag beställde igår (!), snacka om snabb leverans. Min nya telefon har också kommit, men jag tror jag hämtar ut den först i morgon i samband med att jag och Luran åker på 6 månaders kontrollen, jag orkar inte åka upp på byn något mer idag. Tänker dejta senaste nrummret av Drömhem & trädgård istället. Och A & K vi väntar med spänd förväntan på nyheter från BB fronten :-)

Vad ska ni göra ikväll?



Faster A säger

Men stackars lilla tjejen=(

2008-08-12 @ 18:16:52
Emma Modin säger

Nu har jag äntligen tittat in i din blogg som du surrade om! :) Du har ju hunnit skriva en hel del, kul! Många bilder på sötisen oxå. Vi får ta och träffas snart och dricka något gott och surra lite. ;) Kramen

2008-08-12 @ 19:47:47
Ninuz säger

Har nu läst ut Mossvikenfruar. Den va bra :) Fått UL tid nu oxå. Jippi! Men de blev på en torsdag, snyft! Snygg kamin. Det är så mysigt att elda i dom. Å de blir så härligt varmt å mysigt ljussken.

2008-08-12 @ 21:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: