Höstrusk...

...kräver att man har varmt och torrt på fötterna. Varför då gå omkring i vanliga tråkiga gröna stövlar?! Jag har ett par rosa och lilamönstrade stövlar som dessvärre sett bättre dagar... (Till mannens förtjusning, han tycker dom är pinsamma)Kanske dax att köpa nya? Hade gärna köpt dessa från Viking, och hade Luris varit större hade vi kunnat haft matchande gummistövlar :-)



Gummistövlarna kommer från Viking och heter Fairy Mum respektive Fairy Girl, och kostar 430 kr för den stora och 330 kr för den lilla. Söta! ♥





Ninuz säger

Ja dom där stövlarna va riktigt stiliga! Själv äger jag inte ens ett stövel par. Mina vader är för stora för att ha lite finare stövlar med mönster. Så jag måste väl köra på vanliga tråkiga gröna :(

2008-08-21 @ 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: