Kvällen...

... ska tillbringas med mannen i soffan. Vi ska se Into the Wild (http://www.intothewild.com/ ), en film som jag väntat och längtat efter! Får nu bara hoppas att den lever upp till mina förväntningar. Jag har för övrigt tillbringat 1 1/2 timme i telefonen med Å, och gissa om vi snackat hund?!!! Det var verkligen trevligt, vi måste höras snart igen! ♥

Vad gör ni i kväll?




Carol säger

Bakar tills ni kommer på kalas! :-)

Lycka till imorgon!!

Kramar

2008-08-14 @ 19:44:22
Faster A säger

Jag har putsat fönster i lekrummet och häng upp nya gariner med Djungeldjur=) Mannen i huset håller på att måla!

2008-08-14 @ 20:39:52
Ninuz säger

Hoppas filmen va till belåtenhet. Nu har jag läst ut tre av dom fyra böckerna jag lånade. Så snart blire väl dax för ett nytt besök i Les boksamling ;)

2008-08-14 @ 21:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: