Luran i kjol...

... ja, dagen till ära har Luris fått på sig en kjol - vi ska ju strax åka på finbesök till Gafs :-)


Foto: Privat

Jag ska bara trycka i mig min morgon smoothie och en kopp kaffe så jag piggnar till... Dobby Do har hållit oss vakna i natt :-( Han har legat och "voffat" sedan två/tre tiden på något han hört ute, och vid fyra snåret kräktes han upp lite gräs - så då var det bara upp och torka! Men nu är han i sitt bur och äter på ett ben, han har det bättre där än att flänga med till Gafs (men i vanliga fall följer han med nästan överallt).

Ha en fin dag, och passa på att njuta av solen! ♥





stolt farmor säger

En stor kram till världens sötaste unge.

2008-08-23 @ 13:24:14
FASTER A säger

TACK FÖR BESÖKET!! KRAM

2008-08-23 @ 13:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: