Morgon bus i sängen!

Man bara smälter i mamma hjärtat när man blir väckt av Luran som snackar som bara den...


Foto: Privat

Och Luran blir så glad när hon ser att mamma slår upp sina ögon...


Foto: Privat

Luris kiknar av skratt när mamma pussar hennes mage!


Foto: Privat

Det här är en GOD morgon, trots att lite förkylningsbaciller gör sig besväret att attackera mitt immunförsvar... Nu ska jag o.s.a. ett bröllop i el Stockholmo.

Hoppas ni har en lika bra morgon!




Ninuz säger

Oj oj så himla underbart söt hon är. Inte konstigt att du har en bra morgon då du har världens goaste S. Nu ska jag till BM. Välkommen paus i arbetet.

2008-08-19 @ 09:14:36
Carol säger

Egentligen ska man inte klaga men... ;-9 Det är ju som det är.. Hoppas ni får en Underbar dag tillsammans iaf, jag får väl kanske bränna några tusen på Ica.. :-D

Kramar

2008-08-19 @ 09:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: