Morgonens Luris :-)

Foto: Privat

Här ligger en alltid lika morgon pigg och glad liten Lura och roar sig med sina nappar (ser ni samlingen till vänster på bilden?!). Perfekt! Då hinner jag äta frukost och läsa lite bloggar innan vi ska bege oss ut en sväng med vagnen. Vi ska lämna in mannens mobiltelefon, som hör och häpna har gått sönder inom garantitiden, annars brukar det vara obligatoriskt att mobilerna går sönder just efter garantitiden löpt ut... Dessutom ska jag upp och beställa mina glasögon, blev de svarta enligt en enhällig jury :-)



Junitjej säger

Vilken sötnos!

2008-08-12 @ 09:39:37
URL: http://junitjejen.se
erika säger

hejsvejs! nu har jag oxå hittat hit....rackarns vad hon är lik "dinte" som liten på detta kortet! Kram

2008-08-12 @ 19:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: