Önskelista...

Har roat mig med att surfa runt på några av mina favoritinredningssidor medan jag väntar på nästa tvättmaskin för att se vad som kommit in på senare tid och vad som är nytt för hösten. Och i vanlig ordning önskar man att man var Joakim von Anka, eller Pippi Långstrump med en kappsäck full med guldpengar... För:


En sådan här spegel för 189 kr från vackerthem.com skulle passa perfekt i min hall...



Och lammet med vetevärmare i magen för 299 kr från countrystyle.com skulle vara härligt att ha i sängen...



Bokstäver för 150 kr hos anskuskammare.se skulle också pryda sin plats hos mig, men då gärna ett S.



Klistermärken för 39 kr och annat pyssel finns hos mollyshus.se , vilket skulle passa perfekt till Lurans scrapbook :-)

Även utomhus skulle jag önska mig lite nya saker... varför inte en ny brevlåda eller ett par bronsfåglar, eller en stor Zinkkrona som man kan pynta efter årstid?
 

Foto: alvashus.se

Eller... Ja, önskelistan kan nog fortsätta i all evighet! :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: