Snuppiluran!

Ja det här är snuppiluran i egen hög person!


Foto: Privat

Hon är jublande glad, för nu kommer pappsi hem om någon timme ♥

Själv har jag just mixat ihop min frukost - ja, en sådan där dj-vla blåbärsgrej :-P Och vovven ligger som en kloss vid mina fötter och kollar på mig med sina stora fina ögon. Hela han ber om ursäkt. Var tvungen att bli riktigt arg, han drog nämligen ut på vägen utanför huset då han såg favoritgrannen och buskompisen Trix - och det får man minsann INTE lov att göra (och det vet han, så han skämms nu). Så det blev till att höja rösten (hela kvarteret hörde nog) och ge honom en buff i baken så han pyste iväg in på tomten igen. Får inte bli några övertramp för då får han inte vara lös, vilket han alltid brukar vara när han är ute tillsammans med oss. De handfull gånger han "brutit" tomtgränsen är just när han ser grannarna, speciellt lilla Bellan och Trix. Men det är ju tur att man har en så glad hund som vill hälsa på allt å alla :-)







Faster A säger

God morgon!! Hoppas att ni får en bra dag!! Kramar från gafs

2008-08-24 @ 10:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: