Sortering...

... av alla Lurans kläder står närmast på dagordningen. Så liten och så mycket kläder, det värsta är att det finns en full tvättkorg nere i källaren med nästan lika mycket till som jag inte hunnit tvätta upp än... oj, oj... gruvar tills hon är 13-14 år. Undra just vad som är lagomt nu? Måste rensa bort allt som är för litet och sådant som inte behövs längre nu när det börjar bli kyligare ute... Borde vara smartast att sortera i storleksordning så att man har det lätt tillgängligt om man någon gång får en till liten :-)


Foto: Privat

Vi måste nog ta och investera i en stor byrå som rymmer alla hennes kläder. Funkar inte att ha allt i en liten byrå på övervåningen och en massa lådor under skötbordet....


Denna byrå från IKEA, Hemnes för 2 195 kr får nog bli nästa inköp!



Linda säger

Hm, jag rensade oxå kläder igår. Började när Alva var liten liten att lägga i storleksordning i små kartonger skrev på dom osv. Skulle vara lätt att hitta tänkte jag om man behövde dom sen. Visst är dom lätta att hitta. Problemet var att det blev så många små kartonger så det var jobbigt att stapla om dom hela tiden. Nu har jag stora kartonger och jag insåg att det går inte att hålla storleksordning där i. Men man kan iaf ha ytterkläder i en egen osv. suck

Det var lättare när man bara hade en knodd. Det blir då inga fler här inte även om man ibland kan bli sugen.

2008-08-29 @ 09:07:15
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: