Väggord

En trend på senare tid har varit väggord, de har väl i det närmsta kommit att ersätta de tidigare så poppulära fondväggarna. Jag har läge varit sugen att texta något på någon av husets väggar, men det krävs "rätt" vägg för att det ska göra sig, dessutom är jag inget vidare på att texta på fri hand... Men till stugan har jag bestämt mig för att jag ska ha väggord, så sagt och gjort, en beställning har nu gått iväg!

Leveranstiden är 3-4 veckor, ska bli så spännande att se när det dyker upp!

Vilken text beställde jag? Jo, " Var dag är en gåva", detta är något som tål att påpekas om och om igen, då det är allt för lätt att man tar detta för givet.

Vilken text skulle ni beställa?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: