Dagens skämt

Ni som har hängt med vet att jag reklamerat en burk svamp, då det låg en stor plastbit i burken. Efter många om och men fick jag idag ett livstecken i form av ett brev och en kompensation för det obehag detta åsakat mig. Hela 50 kr! Vilket skämt. Nu hände ju inget, men hade jag bitit sönder en tand, eller ännu värre, om Luran satt den i halsen då j-vlar kan jag lova att jag rivit upp hav och helvete, men nu suckar jag bara och noterar att ICA anser att 50 kr är mer än nog för att kompensera en missnöjd kund...


Foto: Privat

Tur att jag även hade en trevlig överraskning i brevlådan. Svärmor hade nämligen lagt ditt Lantlivs julnummer - TACK! Hoppas bara att det är bättre än Drömhem & Trädgårds julnummer, för jag blev riktigt besviken på årets upplaga. Inget nytt under solen :-( Hittintills bästa jultidningen är nog Allers julmagasin, så satsa på den om ni är sugna på inspiration och inte vill kasta pengarna i sjön!



Jenni säger

Ja, Sannas snutte är väldigt älskad :-) Hon kan inte vara utan den.

Svea har ingen snutte eller nalle eller något som alltid följer med?

2008-11-07 @ 13:20:37
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: