En liten stalledräng

På förmiddagen har jag passat på att kolla runt i några butiker. I vanlig ordning blev det några fynd. Först kollades sortimentet på Agas upp. Där fanns massor av vackra saker, bland annat röda prinsesskronor i plåt för värmeljus till det överkommliga priset 39 kr /st , dessutom hade de marschallhållare av den typ jag tidigare bloggat om! För att inte tala om deras sortiment från Miljögården... Men nu var det ju advents/jul saker jag var ute efter så det blev inget handlat där idag (men kanske senare...). Nästa stopp blev Blomster där jag inhandlade 3 stycken fejkhyacinter. Jag älskar doften av riktiga hyacinter, men ett par tre stycken räcker, fler klarar jag inte av på grund av min allergi. Så tre stycken vita hyacinter inhadlades till den vita trälådan jag införskaffade för någon helg sedan då vi var i Östersund. Blir nog kanon! Dessutom fick en liten stalledräng från SIA följa med hem. Nu "fattas" bara Julgrisen från Maileg, men jag får nog nöja mig med min Nasse som fflyttat hem till oss efter att ha tillbringat många år på mamma och pappas vind. Nu är det Lurans tur att älska honom...



Foto: Privat


 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: