Från skrubb till förvaring

Jag har roat mig med att röja bland vårt skräp på eftermiddagen. Vår skrubb har fått sig en ordentlig upprensning och systematisering. Vad lite lådor och bra förvaring kan göra! Nu rymms det nästan hur mycket som hellst där! Tänkte bjuda på några (åter igen) ytterst dokumentära "före" bilder på familjens röra, håll till godo!

Före:


 
Foton: Privata


Nu är det nästan lika mycket grejor kvar, men sorterat och lagt i lådor. En hylla till hunden (den översta), en hylla med förvaring, en hylla med förbukningsvaror (papper och ljus odyl), samt en hylla med Lurans våtservetter och handdukar till toaletten nere. På golvet rymms mer förvaring i lådor, skötväska, blöjor och en korg med pappersåtervinning. Det bästa av allt är att även tvättkorgen och dammsugaren kommer att rymmas in där! Kanon! På väggen finns det dessutom massor av krokar där man kan hänga upp diverse saker. Hoppas nu att ordningen består...

Efter:




 
Foton: Privata

Det är faktiskt roligt att städa när man ser skillnad!



Camilla säger

Hej igen!

Mig lär du nog inte bli fri(fniss).Tack för underbara kommentarer. Du skrev i ett av inläggen om vänner. Jag har exakt dom erfarenheterna oxå. Det är bara lite trist att det tagit så lång tid att fatta att vissa man trodde var sina vänner egentligen inte var det..Men hellre få och riktiga som sagt var. Dessutom dyker en å en annan upp via bloggvärlden :O)

Bilden "däruppe" är tagen i somras när vi åkte båt(roddbåt) ut till en ö som består av ett berg. Vi gick dit upp och fikade. Jättefint!

Oj vad du har stökat idag, det blev jättefint. Du inspirerade faktiskt mig med, städgarderoben fick sig ett litet upplyft.

Till sist måste jag bara säga att kalendern är helläcker. Må så gott. Kram

ps, det var jättekul att hitta din fina blogg.

2008-11-21 @ 19:09:20
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Lovisa säger

shit pomfritt vilken skillnad det blev erat hus kommer ju att få en makeover nu när du går fram hi hi

2008-11-21 @ 21:07:17
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Linda N säger

Oj oj... tänk om man hade ett uns av din energi, vad fint det skulle bli hemma hos mig då. Det ser ut som, ja finner inga ord för det. Men vackert är det då inte. suck

Funderar..... jag måste måla om i tv-rummet innan jul eller hallen. Ska genast kolla nyans på färgen. Ha en bra helg och tack för att du inspirerar oss att få något gjort!

2008-11-22 @ 09:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: