Fridas Gård

Jag har surfat runt på Fridas Gård, och ja, min önskelista till tomten blev genast ännu längre...



Alla, och då menar jag ALLA med det minst inredningsintresse verkar ha köpt denna bok! Den är nämligen slutsåld nästan överallt. Men Fridas Gård har kommit över ytterligare 10 ex så skynda fynda!!! 299 kr kostar inspirationsbibeln.




Hus och zink kan aldrig vara fel, detta lilla söta hus för 49 kronor hade jag gärna lagt rabarber på...



Jag blev väldigt förtjust i dessa renar - 99 kr respektive 115 kr.




Men åter igen, det är ett zinkus jag önskar mig tomten ;-) Detta kostar 579 kr, men det finns mindre billigare varianter som jag blir minst lika glad för!






Jonte säger

Enkel o snygg blogg.

Jättefint !!

// jonte

2008-11-07 @ 21:12:46
URL: http://lkpgjonte.blogg.se/
Malin säger

Ja, jag hittade ju den sidan och verkligen diggar den! Men jag såg aldrig att den fanns i svart oxå! Hur snyggt som helst! =) så nog kan man alltid hoppas på att tomten tittar förbi i jul! ;) Jaså, M tycker oxå att du bränner för mycket ljus! Då är dom ganska lika han och LG :p Ja, jag och A sitter framför kakelugnen och värmer oss och tittar på Idol nu! Hoppas att du har en mysig kväll vännen! Jaså, det finns kuddar och textil som passar till oxå! KUL!!! ;) Kram kram

2008-11-07 @ 21:18:24
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Sanna säger

Hej! det där huset tycker jag är så fint... Allt du önskade var fint. Jag kan ju förlänga min lista nu.. =)

2008-11-07 @ 23:42:09
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: