Hjärtan

Jag och Luran åkte till Vilhelmina efter vi varit ner på BVC och vägt och mätt den lilla damen, samt lämnat tillbaka bilbarnstolen vi hyrt. Först inhandlades hundmat, och där hade jag flyt, säcken var skadad så jag fick 100 kr i rabatt på säcken - inte illa! Sedan begav vi oss till Blommona som flyttat till nya lokaler. Jag brukar alltid hitta massor av saker där, men idag blev jag allt lite besviken. Det var inget som jag direkt fastnade för. Sortimentet av SIA saker var obefintligt, däremot hade de både Cult och Plutoprodukter. Några plutoprodukter fick följa med hem + lite annat. Cults barnserie (sparbössa och lampa) tänker jag nog inhandla senare... Luran fyller ju år i februari ;-). Vi tittade även in en snabbis på MIO i förhoppning att fynda några saker ur det julblad som skickades ut till hushållen igår - men av detta fanns det inget i butiken :-( Men även där hittatde jag ett hjärta som fick följa med hem.


Foto: Privat

Detta vita plåthjärta med hängge fyndade jag på Blommona. Det tänker jag pryda köks- eller sovrumsfönstret med till advent. Öppnar man luckan så kan man ställa in ett ljus som förhoppningsvis sprider ett vackert sken genom de stansade hålen.


Foto: Privat

Detta ståltrådshjärta med pärlor vet jag inte riktigt vad jag ska ha, men det löser sig säker bara jag sätter igång med julstöket ;-)




Sanna säger

Du skulle verkligen varit i affären idag..=) Åhh Hjärtan de översta var så fint. De nedanför stod jag och kollade på ett liknade. Idag så vet jag inte vad jag vill längre var inne på svart, men det finns ju så mycket fint i vitt och grått.. Hmmm

Kram

2008-11-12 @ 17:56:40
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: