Jag har blivit utmanad...

Den som har skickat denna utmaningen till mig är Sanna.

Regler:

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

7 saker om mig:

* Jag har tagit en springnota i Bryssel.
* Jag är rädd för sprutor/nålar (kan ej ge blod då mina kärl drar ihop sig av skräck!).
* Jag har ett ruggit minne som gjort att jag inte behövt plugga särskilt hårt för att få topp betyg.
* Jag har lagat mat och dejtat på TV3.
* Jag är allergisk men har ändå hund.
* Envis är mitt förnamn, jag ger mig ALDRIG.

Jag utmanar dem som känner sig manade!  :-)





Vendela säger

Gokväll! Japp, vi går tipspromenaden varje söndag om det inte är alltför dåligt väder. Det är så mysigt för det går genom skogen :-)



Natti natti

2008-11-02 @ 22:06:29
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Sanna säger

Hihi!! Hmmm det var mycket där som jag skulle vilja veta lite närmare om... =)

2008-11-02 @ 22:50:17
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: