Jag har fått en utmärkelse!

Bantarbritta har gett mig en award, det lättade verkligen upp mitt humör nu när jag är sjuk! TACK!



Reglerna:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den blogg du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare och länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar så de vet om att de fått den.


* Sanna för att hon helt enkelt är en underbar person, jag tror att hon har änglavingar bak på ryggen om man kollar efter riktigt noga! Tack för att du alltid är så positiv och lämnar efter dig så trevliga kommentarer.

* Hemma hos Bröderna Bus är en ny bekantskap i bloggvärlden, men en mycket trevlig sådan! Awarden ges främst för de humoristiska historier som Camilla alltid förmedlar med glimten i ögat.

* Hem & Lycka för att det är en av de bloggar som jag följt längst sedan jag fick upp ögonen för vilka underbara och inspirerande inredningsbloggar det finns på nätet, och därifrån har jag hittat vidare till många av er andras underbara och idé rika bloggar. Maria fotar dessutom gudomliga bilder!

* Julhusets julblogg för att det helt enkelt är nr 1 bland julbloggarna! Titta in hos Annika och insup stämningen, eller bara för att se hur hennes julstök framskrider.

* Molly´s Grove får sin award för att Malin är en grym illustratör!

* Båtslyckegård för att Lotta förenar hund/djurliv och inredning på ett så härligt och inspirerande sätt!

* Månskens bönderna för Lindas och Patriks slit!!! Hatten av för er, och ett stort tack för att jag via Lindas bilder och text känner mig som en bonde emellanåt, i alla fall som en blogg bonde :-) Perfekt för en lat hö/häst allergiker som mig!

+ en bonus award till Mellan himmel och helvete för att Lovisa är en sådan kämpe, och helt otrolig när det gäller bakning och dekorationer.


Jag önskar att jag fått dela ut ännu fler award, för det är så oändligt många fler bloggar jag besöker dagligen! Ska försöka bli bättre på att lämna kommentarer så ni vet att jag tittat in även hos er :-)



Lotta säger

Nämen du är ju världens snällaste...va glad jag blir:)

Tur du skrev din bloggadadress för jag kom inte in i din blogg igår för att se vem det var som var sååå snäll o sa till om mina krumelurer:)



Tack snälla du för awarden

2008-11-24 @ 08:33:17
URL: http://batslycke.blogspot
Malin säger

Tack snällaste raraste! Hoppas du snart kryar på dig.

2008-11-24 @ 09:37:30
URL: http://www.mollysgrove.se/
camilla säger

Å tack du underbara..

Vilken trevlig överraskning så här på morgonkvisten.

Har tagit lite sovmorgon idag men är på väg in till ösd för eximination...Du har gjort så att min dag började väldans så bra :O)

Vad mysigt med eran lilla stuga. Vi har ett enkelt litet krypin (ung 1 mil hemifrån fniss), men det är perfekt att ta skotern och åka dit en sväng med lite korv i ryggsäcken. Dessutom är det riktigt bra fiske där och det är inte så dumt....

Nu ska jag ta och ge mig iväg till staden, skulle tro att det är lite halvklent före in för det är näst intill snöstorm (kanske lite överdrivet). Men vi hörs en annan dag. Tack än en gång och ha det så bra. Kram kram

2008-11-24 @ 09:38:38
URL: http://www.ulriksfors.blogspot.com
Sanna säger

Tack älskade vän! Jag blir så glad.. =) Ska göra den sedan i kväll, synd bara att jag inte kan skicka den vidare till dig vännen.. =(

Så mysigt att få läsa din blogg igen, har verkligen saknat att titta in. Var så trött igår att jag såg syner =) Det blir ju så intesivt när man åker så kort tid. Du hade verkligen gjort jätte fin, ska lägga ut ljusen jag med sen, så du får se =)

Massor av kramar

2008-11-24 @ 10:16:35
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Annika/Selmastorp/julhusetA säger

Tack så hemskt mycket för awarden, så roligt att någon överhuvud taget läser min blogg och dubbel så roligt att någon uppskattar den.

Nu har jag kikat runt på din lite mer, vad många bra ideér jag har hittat.



Ha en bra dag.

Annika

2008-11-26 @ 05:24:12
URL: http://julhuset.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: