Jag vill köpa hus!

Man ser dem överallt i tidningar och även bland inredningsbloggarna... Och jag måste erkänna att även jag fallit för "trenden". Jag har nämligen totalt snöat in på hus i olika former och varianter på senare tid, men just nu bankar mitt hjärta särskilt mycket för dessa zinkhus:



Foto: Himlen runt hörnet


Jag skulle så gärna åka till Ö-vik och strosa runt in den underbara butiken Himlen runt hörnet "live". Tänk att få köpa julklappar och julpynt där... Men det går visst även att beställa varor via butiksbloggen, jag måste nog kolla upp det ;-) 



Sanna säger

Jag älskar sådana butiker.. ligger den i Ö-vik Kanske ska passa på och titta in på den när vi åker till gamelfarmor....

2008-11-03 @ 14:41:36
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: