Joy

Jag fastnade för ljusstaken "Joy" från Design House Stockholm,
men priset förskräcker - hela 1 749 kr kostar den...

 



Bantarbritta säger

Tack för den fina kommentaren! :) Visst glädjs man åt lilla "familjen" när det går neråt. :D

Grejen med cambridge är att jag är sådär halvt motiverad att köra det och då är det ju dömt att misslyckas. När det gäller såna här sociala sammankomster vill jag göra allt rätt och bete mig rätt, speciellt om det är äldre människor som jag inte känner så väl. Jag vet redan nu när jag skriver att jag kommer att lägga cambridge åt sidan och äta, bara för att passa in i det sociala spelet. :o Heldumt!

2008-11-06 @ 08:01:54
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Sanna säger

Ja du vännen! det skulle vara trevligt det... Men som studerande så måste man dröma många gånger.Men så roligt det skulle vara. Så hade vi åkt till Göteborg eller London kanske fint hotell och shopping hela helgen. Mysigt.....

Kramiz

2008-11-06 @ 09:47:49
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: