Jullåda

Jag bloggade tidigare om att göra en jullåda av en gammal specierilåda, och nu har jag påbörjat det projektet. Jag fyller den med allt som hör julen till - alltifrån godsaker till pyssel. Den kommer kontinuerligt att fyllas på och tömmas på saker de kommande veckorna. Till exempel har mer spets, bokmärke och två julsagor hittat till lådan sedan bilderna togs. Det är både en kul och praktisk idé, nu har man allt samlat + att det blev rätt vackert tycker jag.



Foto: Privat


Foto: Privat



jannica säger

Hoppas du får en jättefin helg:)

2008-11-21 @ 22:14:39
URL: http://straweberry.webblogg.se/
Vendela säger

Oh vad du pysslar och står i! Du verkar väldigt kreativ :-) Härligt att rensa bort gammalt "rat" - nu blev jag väldigt inspirerad att sätta igång här hemma, man har ju sina gömmor där man stuvar undan allt :-)



Trevlig helg!

2008-11-21 @ 22:44:55
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: