Kunde inte låta bli...

...att se vad jag varit i ett tidigare liv efter att ha sett Lindas "diagnos".  Och det skrämmande är att jag känner mig "hemma" i diagnosen. Jag har alltid kännt mig som en pojkflicka, och forskare har jag ju varit ett par år... Får börja jobba med magibiten nu ;-)


Diagnos:


Du kanske ogillar det men du var en man i din senaste inkarnation.

Du föddes någonstans i ett område som vi i dag kallar Uppland ungefär kring år 1850.

Du arbetade som medicinare, kirurg, herbalist.



Din psykologiska profil i ditt förra liv:

Du hade ett intellekt som en forskare, alltid sökandes nya förklaringar. Missförstådd av omgivningen men fick respekt för sin kunskap.



Kunskapen - som du skulle ta med dig och förvalta in i detta livet:

Magi finns överallt omkring oss, i de mest vanliga saker. - Lär dig magi och få mänskor att se lite klarare på saker och ting.




Besök
Vem var du i ditt förra liv? för att få din "diagnos"!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: