Mer tid för pyssel...

...nu när datorn inte fungerar som den ska. Jag ser på halv åtta hos mig och klickar lite på datorn emellanåt. Har man ingen brådska så kan man ju ladda upp bilder - men det tar tiiiiiid... Istället för att blogga och läsa er andras underbara bloggar har jag under dagen därför dragit igång ett par pysselprojekt, ett av dem ser ni nedan. Trätråget ska bli vitt istället för grönt, men insidan ska få vara så där härligt charmigt och nött även fortsättningsvis. Tanken är att det ska fyllas med lite granris och annat smått och gott och pryda bordet i TV-rummet . För doften av granris vill jag ha även om det inte blir någon gran!


Foto: Privat



Sanna säger

Det ska bli spännande!!

2008-11-26 @ 20:06:08
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Vendela säger

Å har du gått ner 20 kg! Bra kämpat tjejen :-)



Kramar

2008-11-26 @ 20:43:57
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
camilla säger

Snabba svar på dina frågor ska jag försöka mig på. Japp jag går ut i juni. Skönt! Har lite dåligt samvete att inte ha den tid jag skulle vilja, speciellt när det gäller allt jag vill göra med mina barn.Längtar!

Jag kan nog räknas som ambitiös när det gäller skolan. Jag är aldrig nöjd. Har jag ett A(nya betygskalan) så är jag missnöjd att jag hade ex 5 fel. Inte friskt, eller hur?

Ja, jag är uska men gick ambulansutb 1994 och har sen dess jobbat på ambulansen. Förutom min heltidstjänst där så har jag haft åtskilliga extrajobb. Jag har VARIT arbetsnarkoman. Inte heller friskt.

Jobbade halvtid tom 1 september och pluggade heltid men la ner det projektet och läser endast nu. Skönt!

Min redogörelse vad som inhandlades på Dollar blir det inget av, jag var nämligen aldrig dit. Hi,hi.

Men du, jag smygtittade i kommentaren innan min. Har du gått ner så mycket? Isåfall undrar jag hur du burit dig åt. Jag är en total fysisk katastrof som absolut skulle behöva gå ner ett x (många) antal kilo men saknar helt karaktär när det gäller den biten :O( Må så gott. Kram

2008-11-26 @ 22:35:22
URL: http://www.ulriksfors.blogspot.com
Sanna säger

Godmorgon vännen! Sovmorgon =) Hoppas det fixar sig med datorn snart...

Tänker på dig

Kramar om

2008-11-27 @ 09:08:37
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: