Najtråd

Min manns morfar hävdade alltid att allt, precis ALLT, kunde fixas med najtråd. Och jag börjar tro att han hade rätt... Jag har flera projekt på G där jag planerar att använda najtråd. Och när jag tittade in hos Tusen idéer och en fröken fick jag se vad hon knåpat ihop blev jag ännu mer sugen att ta tag i lite najtråds pyssel. Förutom ord, funderar jag på siluetten av en ballerina, eller en klänning liknande denna (scrolla en bra bit ner i inlägget så ser ni en vacker liten stålkläning i en vit ram). Försöka kan man ju!


Foto: Tusen idéer och en fröken



Bantarbritta säger

Hehe, jag är en periodare när det gäller tävlingar... men igårkväll hade jag supertråkigt och hittade MASSOR av tävlingar som jag reggade mig på. :D Jag orkar inte heller hålla på och registrera mig på olika sidor, då får det va...

Oh, ja, vad kul om du ska ha en tävling! Tänkte du ha en sponsrad tävling eller någon grej du har hemma som du vill lotta ut? Om du vill få en tävling sponsrad så mailar du företag som du gillar och hör om de är intresserade. Jag trodde ingen skulle vilja sponsra mig, men sen fick jag flera napp, jättekul! :) Endel skickar hem grejerna så man får lägga upp tävlingen när man vill och hur man vill, andra skickar direkt till vinnaren så man sparar portot. Vissa vill att man lägger upp tävlingen på ett visst sätt också.

Flest tävlande verkar man dock få om man låter det vara frivilligt att länka, och jag tror man ska försöka lägga upp den så enkelt som möjligt om man vill ha många tävlande. :)

Min tävling som jag har nu är osponsrad, smink som jag fick med en prenumeration som jag inte har användning för. Det är ett riktigt smart sätt att rensa lite hemma! :D

2008-11-14 @ 22:08:15
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Bantarbritta säger

Grattis! :D Själv var vågen inte lika snäll, fick ett plus sen igår fast jag har skött kuren exemplariskt. Men men, naturliga förändringar heter det. Idag äter jag en liten frukost, så jag ställer in mig på att vågen kommer visa lite plus de närmaste dagarna också... :(

Snöar det lika fint hos dig? :)

2008-11-15 @ 08:27:05
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Faster A säger

Jag la upp gardinerna i vardags rummet i går med najtråd=) Hihi så man kan anv najtråd till mycket!! Fast man måste nog ha såna gardiner som vi har i vardagsrummet i snake för att det ska funka=) kram

2008-11-16 @ 19:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: