Önskelistan blir längre...

...och längre. Samtliga bilder i detta inlägg är hämtade hos My home, en helt underbar butik på nätet som har massor av fina inredningsdetaljer. Flera av dem har hamnat på min önskelista till tomten. Det fina i kråksången är att ett besök i butiken ger så mycket inspiration (gratis!), så titta in där om ni har idétorka!




Ljuslåda (årstidslåda) för 369 kr - vilken superbra idé att byta lådans innehåll allt eftersom årstiderna och högtiderna växlar! Jag gillar saker som man kan variera och som har många funktioner.




Dessa zinksiffror för 59 kr hade jag inte tackat nej till (de är tyvärr slutsålda), men jag ska göra en egen variant av detta i min adventsuppsättning. Jag komer dock att använda mig av pappersettiketter som jag tänker beställa från Panduro.




Husen har jag bloggat om flera gånger tidigare, och jag är så kääääär i dem - snälla tomten?! SNÄLLA?! De kommer in till butiken i början av denna månad... *blink*




Det blir ingen gran i år, så roligt ska inte Luran få ha ;-). Däremot fastnade jag för detta! Jag har en gammal vit och kantstött emaljerad hink i matkällaren som jag ska fylla med granris och ljus, samt några väl valda dekorationer. Tror det blir kanon!



Linda säger

Vi har alltid haft gran och det har inte varit några bekymmer vare sig med barn eller djur :)

2008-11-04 @ 17:51:02
URL: http://lertorp.blogg.se/
Erika säger

Julen då Elmar fyllde ett år drog han omkull julgranen hos morfar & A....å i granen hade hon sina

superfina gamla julkulor, vilka nu är ett minne blott :( Å här hemma har jag inte haft gran sedan elmars första jul (då han var 2 veckor)...provade sätta upp en andra julen, men insåg snabbt att det inte skulle fungera. Har haft en halv plastgran på ett bord i ett hörn mellan sofforna, å det har fungerat!

2008-11-04 @ 18:04:45
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Sanna säger

Den där ljusadventstaken vill ja ha. Den borde ju inte vara så svår att göra tycker jag.

kramiz

2008-11-04 @ 19:45:13
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Sanna säger

Du kanske kan göra en sådan åt mig i julklapp skulle bli så glad och att den är just från dig. =)

2008-11-04 @ 19:47:57
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: