Pepparkakor och snögubbar

I helgen som var fick Luran sin första pepparkaka, en mjuk sådan från Barnens hus. Hon fick även smaka en "vanlig" pepparkaka då hon varit lite hård i magen, och den gjorde det den skulle törs jag lova...


Foto: Privat

Just pepparkakor tycks jag ha fastnat för i år, då de plutoprodukter jag köpte var på just pepparkakstemat. Ett pepparkaksdoftljus, pepparkaketändstickor och två fina silvriga pepparkakshängen inhandlades.


Foto: Privat

Jag har dessutom alltid varit svag för snögubbar, så ett snö/vinterdoftljus
 och ett silverhänge i form av en snögubbe blev det också.


Foto: Privat



Bantarbritta säger

Oh, vad luktar ljusen? :)

De där hängena finns på Lagerhaus, jättesöta!

2008-11-12 @ 17:27:45
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: