Snö och snor

Dagens status är som rubriken på inlägget anger - snö ute och snor inne! Men med en kopp hett te är det ändå en rätt mysig kombination! Nä, nu är jag så positiv att jag blir förvånad själv, måste ha ramlat och slagit mig...

Min datorsladd sjunger på sista versen, den har fått ett brott så stömmen växlar mellan nät och batteri. Således kan den när som hellst dö, tänkte ni skulle veta om jag plötsligt inte dyker upp här på ett par dagar eller någon vecka. Jag hoppas dock att jag får en ny kabel omg, men man kan aldrig så noga veta med statliga verk och myndigheter. Men jag borde ha påtalat felet direkt när jag märkte det för någon månad sedan, så jag får väl skylla mig själv!

Titta förresten vilken söt tomtenissa som lekte hemma hos oss i morse:

 



Sanna säger

Vilken söt tomtenissa... =) jag har gjort awarden nu.. =)

Hoppas du får en trevlig dag vännen.

(ska skvallra ska på min utmaning idag)

Kramar om dig vännen...

2008-11-25 @ 09:25:27
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Sanna säger

Oj då.. jag skickar massor av varma goa kramar och mycketkärlek till dig... Så får vi hoppas att du kryar på dig snart..

Så hörs vi sen..

2008-11-25 @ 09:47:42
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Carol säger

Hihi så söt hon är i luvan! ;-)

Saknar er i massor!!!!

Kram Kram

2008-11-25 @ 12:11:15
Hem och Lycka säger

Vilken söt tomtenissa! Tusen tack för awarden, den värmde! kram

2008-11-25 @ 12:33:49
URL: http://hemochlycka.blogspot.com
Sara säger

Hej!

Men nu äntligen hittar jag ju hit igen!! (såg din kommentar i Villa hemmets tävling, där fanns ju en länk till din blogg) Har funderat på vem denna Therese är som kommenterat på min blogg. Då jag tittat på din bloggerprofil så står det ju bara Therese och ingen bloggadress.. Kan du inte lägga dit din bloggadress så jag hittar hit lättare :-) Jag har svarat dig i min blogg.. Att jag kan berätta vart det ligger om vi köper huset.. vi ligger lite lågt innan. ;-)

Supersöt Tomtenissa och hoppas du får dig en ny sladd snart! Hur klara man sig utan datorn liksom!



Och om du undrar vad det är för fel på mig så är jag bara smått förvirrad ;-) Tänkte på att jag inte hittade hit igen..



Kram Sara

2008-11-25 @ 17:31:09
URL: http://wildastenlyckan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: