Som en urvriden disktrasa...

... känner jag mig idag. Vet inte riktigt varför, fick sova ända till kl 08.00. Kanske vaknade jag bara på fel sida helt enkelt? Men det klart, det faktum att jag lokaliserade vaför det luktat "nymålat" här i ett par dagar trots att färgen borde vara torr vid det här laget, torde ha bidragit till känslan av en urvriden disktrasa. Det är nämligen så att en flaska lacknafta stått och läckt i en en plastbalja i hallen (tack och lov för baljan!!!). Så ut men skiten lite snabbt, men vad ser jag då?! Jo, någon har använt penseln som stått i lacknafta på vår bro.... Så nu är den flammig och fin - jag får hoppas min "nödutryckning" gör det mindre iögonfallande.

Jag har dessutom suttit i telefonkö till DHL för att skicka tillbaka skadat gods (en sänglåda till vår säng som vi ska ha i sommarstugan). Tillslut gav jag upp, och då var humöret inte på topp. Men så kom jag på att jag hade direktnummret till killen som levererade den nya lådan - så jag ringde honom, och han skulle fixa allt! Tur att det finns trevliga och service inriktade människor!

Frågan är nu om jag med morgonens start i åtanke ska våga mig på ett bak idag med? Tänkte sno ihop lite Dumle kakor... Får fundera på saken.

Hi,hi - titta vilken passande tävling jag hittade hos Min Inspiration med tanke på rubriken på inlägget :-) Klart man är med!





MiA säger

Hej Therese!

Det var verkligen passande ;)

Lycka till i utlottningen!

MiA

2008-11-20 @ 09:33:23
URL: http://minspiration.blogspot.com
Bea säger

Jag vet inte om det barra är jag men jag ser inte vad du skrivit för jag tror att två inlägg smetat ihop sig... =)

Jag är väldigt sugen på dessa dumle kakor!

2008-11-20 @ 11:28:30
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: